RK-FileSplitter 2.2

اینم یک برنامه بسیار جالب هست که براتون فایل هارو تکه تکه میکنه و به هر اندازه ای که دوست داشتین واستون برش میده تا در جاهای خاص و مورده نیازتون بتونین ار آنها استفاده کنین. 
 

 دریافت : دانلود 

 دریافت : کرک 

حجم:1.92 MB

نظرات 1 + ارسال نظر
مر غ عشق پنج‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:51 ق.ظ http://twelve.persianblog.com

سلام
راستش من تازه با وبلاگت اشنا شدم وبلاگ خوبی داری برنامه هاش واقعن جالبن ممنون

اما عزیزم شما که زحمت میکشی و نرم افزار میذاری تو بلاگت باید کد ریجیسترشون رو هم بذاری چون برنامه هات همش کد ریجستر میخوان و بدون اون کار نمیدن یا اگر هم کار میدن محدود هست کارشون

یه خواهش دیگه دارم ازت اون اینکه شما که بلاگ میسازی که به امثال ما کمک کنی حیف نیست بیای کار خودت رو ضایع کنی و مثلا راست کلیک و کپی پیست رو قفل کنی؟

من خودم دنبال یه کد بودم واسه برداشتن تبلیغات وبلاگها ی پرشین بلاگ و بلاگ اسکای وقتی تو وبلاگت دیدم کلی ماچت کردم از اینجا اما بد ضد حال خوردم وقتی دیدم همه چیزو قفل کردی حالا هم میخوام خواهش کنم این کدا رو بدون قفل دوباره بذاریشون ممنون میشم
ببخشید که هکمش انتقاد بود
حالا پیشنهاد
اگه برات ممکن هست این برنامه ها رو بذار تو بلاگ که بیام دانلود کنم اینجا این چیزا گیرم نمیاد برم بخرم
McAfee 8.02
symantec antivirus corporate edition 9.0
3d max
frontpage 2003
پیشا پیش از لطفت ممنون
قربانت
بای بای (چت کردم نظر که ندادم!!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد