PAL Spyware Remover 1.1

PAL Spyware Remover 1.1

نرم افزاری واقعا قدرتمند برای پاک کردن نرم افزارهای جاسوسی واقع بروی یک سیستم . کار این نرم افزار این است که مانند یک آنتی ویروس کامپیوتر شما رو اسکن می کند و نرم افزار ها و فایلهای جاسوسی که بروی سیستم شما نصب شده اند را کشف و از بین می برد . نکته مفید این است که به روز هم می شود . این برنامه برنامه ای است که برای هر کامپیوتری لازم است پس به شما حتما این توصیه را می کنم که این برنامه را دانلود کنید . امیدوارم از این برنامه لذت ببرید .



حجم : ۲.۳۸ مگابایت

دریافت : دانلود

Adware X Eliminator

Adware X Eliminator

Adware X Eliminator نام جدیدترین برنامه در زمینه ی جستجو و یافتن و از بین بردن تمامی برنامه های جاسوسی و ویروس های جاسوس و مخرب است . با داشتن یک Database جامع و با توانایی پیدا کردن بالای 20000 نرم افزار Adware/Spyware  و ضمانتی که شرکت سازنده در زمینه از بین بردن تمامی این نرم افزارها کرده خودشو بین برنامه های مشابه متمایز کرده است Adware X Eliminator به طور خودکار و به وسیله آخرین تکنولوژی در زمینه جستجوی مخفیانه تمامی  قسمتهای هارد را برای پیدا کردن نرم افزار جاسوسی جستجو می کند .(+ Registery  وحافظه ی Ram!) . به روز شدن خودکار توسط سیستم Update سایت مرجع سبب می شود که روز به روز Database این برنامه قدرتمندتر در زمینه کشف بشود ! ظاهر زیبا و آسان و مسدود کردن تبلیغات اینترنتی مزاحم از ویژگیهای دیگر این برنامه است .

حجم : ۱.۸ مگابایت ( MB )

سریال :
LMSi7p-0QspLa-Mjhn7U-9ie6c7
ud6iZI-LCBJet-oSQqwx-vN1ylx
QjlLC2-vcDfxG-CqbFmV-H5681M

 دریافت : دانلود

Acid pro v4.0

Acid pro v4.0 

نرم افزاری عالی برای ویرایش و ساخت موزیک مخصوصا موزیکهایی که با ارگ و پیانو ساخته می شوند . این برنامه دارای کلی قابلیت از جمله افکتهای مختلف و آهنگهای آماده و پیانو در کامپیوتر و ... می باشد و یک برنامه عالی برای کار بر روی صدا مخصوصا آهنگهای از نوع MIDI می باشد .

حجم : 37 مگابایت ( MB )

سریال : 7N-EPGECH-5GJZ5Y-J14EFL

دریافت : دانلود